Data e postimit: 2013-08-19 10:01:18
Lexime: 6519
Topit
Lloji: Ese argumentuese
Tema: personale
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Topit



I bukur
I rrumbullakët
Kur shytet
Rrotullohet me shpejtësi



Kurr nuk lodhet
Nga lojtarët
Por i gëzon me risi .

Vepra te ngjashme
Autori: alketa osmani elmedina zhegrova · Lloji: Ese filozofike · Tema: realiteti
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo enderr e harruar do te realizohet ata qe te lenduan do te pendohen ata qe te braktisen qdo dit do zgjohen me endrrem per tu kthyer padrejtsit qe tu ben do ...
Autori: Sara · Lloji: Thenie · Tema: Lotet
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: lexojeni se mund ta gjeni
Porsi lemsh eshte rrumbullak, mot e jete sillet qark, pa benzine shkon e vjen, kur leviz askush se ndien, eshte plak sa stregohet, por nuk lodhet as ankohet.
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nëna Terezë
Nëna Terezë Nje grua e bukur me zemer te madhe nje yll qe shendrit nena terez shqiptare. Nena tereze e bukur nene bija jone e dashura e kombit kurr nuk te harrojm.
Autori: Aldi Zykaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: Vendi im i shtrenjte
I bardhè èshtè vendi im i bardhè, I kalter èshtè qielli im i kalter, I thellè èshtè deti im i thellè, E lumenjtè tè shpejtè tè shpejtè, E liqenjtè tè argjendtè tè argjendtè, Vendi im i shtrenjtè i shtre...
Autori: ESTER · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA
ISHTE PRANVERA ME E BUKUR PAPRITUR DIMER U BE UJVARA BLU U THA E ZOGJTE SKENDONIN ME FUSHAT QE E RRETHONIN PAPRITUR U ZHDUKEN MALET E PASHKELURA KURR ME SU DUKEN NDOSHTA SE TI SISHE ME NE ZEMREN TIME SE ATO PERRALLA VATEM TI I DIJE ...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen ???
1)Porsi lëmsh është rrumbullak, mot e jetë sillet qark, pa benzin shkon e vjen, kur lëviz askush s'e ndjen është plakë sa s'tregohet, por nuk lodhet as ankohet ! ??? 2)Eshte nje kullë e bardhë,pa dritare dhe pa shkallë. ??? 3)Fillo...
Autori: I · Lloji: Ese filozofike · Tema: Realiteti
Cesht bota? Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do jet me e bukur. E nesmja ?? E nesmja nuk duhet pritur nuk duhet te dorezohesh sot qe neser te jesh e lumtur nuk duhet te dorzohesh asnjeher .Nuk duhet ti ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Sa her rri e mendoj, Ti merr pjes ne ato mendime Te dua ty pa fund... Sepse ti je motra ime!.. Moter nuk kam Po sme duhet 1 Te kam ty,me mir se nje moter Dhe kurr vetem s'me le Ti je me e mira Po ashtu me e veshtira Te dua me shum se veten ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Shpejtësia e njeriut ,është me të lindme !
Autori: Butrint Azemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nena Terez
Nena Terez E dashur Nena Terez ne ter boten shkove por vendlindjen tende kurr se harrove Ne kalku te Indis Humbe e u trete Por per boten mbar Ne histori mbete Kurr ste harroj oj me e dashura ime qdo her do te mbetesh si ndimesa popull...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...




Komentet e fundit!

Emri: Genc
Email: Genci-lorendi@live.at
Komenti: sosht keq

Emri: Gabriela
Email: gabriela_dushi@hotmail.com
Komenti: E vertet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com